Category Archives: Horror

[RIDDLE] UNLUCKY

UNLUCKY

An original Prompter-Riddle made by bapkyr (@bapkyr)

with

J.B. aka Im Jae Bum [GOT7] & a lil appearance of Junior aka Park Jinyoung [GOT7]

| Ficlet, AU!, Creepy. Riddle, Mystery, Prompter-fiction, General |

Prompt : “Hari ini aku gajian” -by Liakyu

This fic is originally made by me. Thanks and Happy Watching! (and sorry for unpleasant poster)

.

.

Continue reading

[Ficlet] Stupidity

stupidity

Stupidity

Written by Suciramadhaniy

Starring [actor] Lee Jongsuk & [actress] Kang Sora | Genre life, mystery, slight!horror&medical | Duration ficlet +1000wc | Rate PG15

Disclaimer 

All of the part in this fic belong to God and their self. I just own the storyline and art.

.

Summary

Kebodohan (n); kekeliruan.

Continue reading

[Prompter-Fic] Thea Told A Truth

The Told A Truth

ma first prompter-fic (yiha!)

THEA TOLD A TRUTH

[basically this movie told you what kind of secret and mystery did Thea and Leo went through many years ago, when they were children.]

Scriptwriter : bapkyr (@bapkyr) | Cast : Leo [VIXX] and Althea [OC] | Genre : Creepy! AU, Supernatural, Horor | DurationVignette | Rating : General

[based on a creepy story in scaryforkids]

Kau terus meracau tak jelas belakangan ini, aku tak tahu mengapa” – a prompt by Sasphire.

.

. Continue reading

[RIDDLE] LEO TOLD A LIE

Leo Told A Lie

LEO TOLD A LIE 

An original riddle by bapkyr (@bapkyr)

with

Leo [VIXX] and Althea [OC]

[ Ficlet, AU!, Failed-Creepy, Riddle, G, ]

ps : Riddle adalah sekumpulan kata dan kalimat yang disusun sedemikian rupa untuk menyembunyikan sebuah rahasia dan memusingkan, membingungkan, menjerumuskan, menyesatkan serta mendistorsi pikiran anda ke dalam ketidaktahuan. (cr :http://pencurilogika.blogspot.com/2010/11/riddles.html)

.

. Continue reading

[RIDDLE] Please, Do Not Save Me!

Please Do Not Save Me

Please, Do Not Save Me!

A creepy movie by bapkyr (@bapkyr)

Starring

| Seokjin Kim [BTS] & Elodie [OC] |

Fail-Creepy; AU; PG-15; Riddle; Ficlet

[warning : based on a famous riddle, i made some changes on few plots based on my own]

Ps : Riddle adalah sekumpulan kata dan kalimat yang disusun sedemikian rupa untuk menyembunyikan sebuah rahasia dan memusingkan, membingungkan, menjerumuskan, menyesatkan serta mendistorsi pikiran anda ke dalam ketidaktahuan. (cr : http://pencurilogika.blogspot.com/2010/11/riddles.html)

.

.

  Continue reading

[LoS Movie Week] When I Become A Shadow – astriadhima

When I become a Shadow

A movie by

astriadhima

(http://astriadhima.wordpress.com/)

When I become a

Shadow

 

Starring:

Park Sojin [Girl’s Day], Lee Jongsuk

Duration: Oneshot (3500+ word)

Genre: Surealism, Family, Angst, Life, slight! Horror

Rating: PG – 15

Summary: Ketika aku hanya akan menjadi bayangan. Saat semua benda itu menembusku. Apa yang harus aku lakukan? Menunggu pria itu merenggut nyawaku.

Continue reading

[Oneshot] I Am Back, Chagi!

Iam Back, Chagi! Poster

Iam Back, Chagi!

Waiting For Snowfall. 24 December.

Title: Iam Back, Chagi!

Scriptwriter: PYoonR (@Ayndaptr)

Main Cast: Jung Eunsoo (OC), Kim Seokjin (BTS), Park Jimin (BTS)

Support Cast: Choi SeoHee (OC), Jung Ahjumma, Park Ahjumma.

Genre: School Life, Romance, Little Bit Horror

Duration: Oneshot

Rating: PG 15+

Notes:

Annyeong^^ Gue kembali dengan FF bergenre Horror gue yang kedua. Tapi gak tau deh ini bisa disebuh Horror, soalnya ini lebih banyak drama dan romancenya. Bacanya harus teliti nih, banyak flashback dimana-mana. FF ini udah gue post difacebook pribadi gue https://www.facebook.com/ayundaputri99

Semoga suka yaa dan Happy Reading…

“ Aku kembali, Oppa. Untuk menunggu semua ini. Tepat tanggal 24 Desember. Bukankah kau menungguku, Oppa?”

Continue reading

I’m Beautiful, Right? (Chapter 2/END)

I’m beautiful right

“I’m beautiful, right?” [2]

Scriptwriter: @alfykmn || Casts: All of Girls Day members and Woo Ji hae || Genre: Horror, Gore, Psychology || Duration: Twoshot || Rating: PG-17

Poster: Harururu98 @ http://cafeposterart.wordpress.com/

Previous part: 1

.

Continue reading

Behind the Library (Chapter 4b)

behind the library

Behind The Library | Chapter 4b

Scriptwriter: trafalkid

Duration: Multi Chapter

Genre: Horror and Romance

Rating: PG-15

Main Cast: Shim Hana and Park Chan Yeol

Other Cast: Jurina Matsui, Byun Baek Hyun, Chan Yeol’s Fans, and Jurina’s Mother.

Previous part: 1. 2. 3. 4a

Continue reading

Behind the Library (Chapter 4a)

behind the library

Behind The Library | Chapter 4a

 

Scriptwriter:trafalkid

 

Duration:Multi Chapter

 

Genre: Horor and Romance

 

Rating: PG-15

 

Main Cast: Shim Hana and Park Chan Yeol

 

Other Cast: Jurina Matsui, Byun Baek Hyun, Chan Yeol’s Fans, and Jurina’s Mother.

 

Previous part: 1. 2. 3

 

Continue reading

[Ficlet] Waiting

waiting

Title: Waiting

Scriptwriter: Syena May

Main Cast: f(x) Sulli, You

Support Cast: f(x) Member

Genre: Horror, Mystery, Surrealism

Duration: Ficlet

Rating: PG-13

Disclaimer: I own nothing but the story. Poster credit goes to dreamlandworld @ HSG, thank you for making me a poster^^

 

Summary: “Aku akan menunggu saat kau mau bertukar tempat denganku..”

Continue reading

I’m Beautiful, Right? (Chapter 1)

I’m beautiful right

“I’m Beautiful, Right? [1]”

Scriptwriter : @alfykmn || Casts : All of Girls Day members and Woo Ji hae || Genre : Horror, Gore, Psychology || Duration : Twoshot || Rating : PG-15

Poster : Harururu98 @ http://cafeposterart.wordpress.com/

Inspired : Lagi lagi karena Kuchisake Onna ini –si hantu jepang mulut robek itu hehe– dan kisah nyata teman yang dihorror-horrorkan/?

Jadi…..selamat membaca ya! :D

.

Continue reading

Bloody School (Chapter 4)

bloody school

Title: Bloody School (Chapter 4)

Scriptwriter: DkJung (@diani3007)

Main Cast:

  • [Miss A] Bae Sooji
  • [F(x)] Jung Soojung

Other Cast:

  • [15&] Baek Yerin
  • [GOT7] Im Jaebum
  • [A Pink] Oh Hayoung
  • [B.A.P] Choi Junhong
  • [EXO] Oh Sehun
  • [F(x)] Choi Jinri
  • [GOT7] Park Jinyoung
  • [15&] Park Jimin
  • [SNSD] Kim Taeyeon
  • [2PM] Jang Wooyoung
  • [Infinite] Kim Myungsoo

Genre: thriller, strictness, murder, horror, a little bit romance

Rated: Teen

Duration: Chaptered

Disclaimer: terinspirasi dari novel ‘Bleeding Survivor’, tapi untuk chapter 4 dan seterusnya, idenya ngga aku ambil dari novel itu, melainkan berdasarkan imajinasi aku sendiri.

Summary:

Menjadi korban bullying di sekolah memang tidak enak, sangat. Itulah yang dialami yeoja malang, Bae Sooji. Hanya karena melakukan kesalahan yang seharusnya bisa diangggap wajar, teman-temannya tega membullynya habis-habisan dengan cara yang tidak wajar. Mereka tidak pernah tahu, kalau perbuatan mereka, akan ada balasannya. Mungkinkah, kematian? Apakah dengan cara yang wajar juga?

 

“Chapter 4”

Continue reading

[VIGNETTE] EMERGE

EMERGE

Emerge

salicelee | Kim Yura x Kim Myungsoo | Suspense, Tragedy, Romance, Horror | PG-15 | Vignette ]

“Kejadian ini mulai terjadi sejak hari itu. Aku takut bagaimana maut menjemput orang-orang yang kucintai.

Ketika aku mulai menjalani hubungan serius, maka mimpi buruk itu akan datang mengejarku, melukai orang yang berharga bagiku.

Kupikir, seseorang telah menguntitku. Dia mengikutiku. Dia berusaha menghancurkan hidupku.”  Emerge: fanfiction by salicelee

  Continue reading

[Oneshot] 07.00

07.00

Title: 07.00

Scripwriter: Mrs. Heo

Cast:

  • Heo Eun Soo [OC]
  • Kim Seokjin ‘Jin’ [BTS]
  • Park Chanyeol [EXO K]

Support cast: Han Mina, Do Kyung Soo, Suga, Oh Sehun & Song Hyejin

Genre : Horror, Urban Legend, School Life

Duration: Oneshot

Rating: General

Summary: “Ada mitos yang mengatakan bahwa kau tidak boleh berkeliaran di koridor ketika pukul 07.00 malam, terutama di lantai dua.”

Continue reading